Matkamersu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittäydyn

3 posters

Siirry alas

Esittäydyn Empty Esittäydyn

Viesti  callex Ma 13 Toukokuu 2013, 07:02

Tervehdys; uusi käyttäjä ja kulkineeni on 609 -95.
Vannoutuneena Volvomiehenä tuli näin vanhoilla päivillä sotkeuduttua näihin Mersukuvioihin.
En omista varsinaista matkailuautoa, onpahan kuorma-autoksi rekisteröity 609, kuitenkin kuormatilan etuosassa asuintilat kahdelle; kevytversio matkailuauton varustuksesta. Tuota asumisvarustusta olen sitten lisäillyt kaiken aikaa ja homma näyttää jatkuvan. Näin liikkuvalle markkinamiehelle tosi sopiva, ei mene hotellikuluja. Volvon jälkeen autokulut romahtivat, kulutus näyttää pyörivän siellä 13l/100 vaiheilla, vakuutus ja vero yllättivät tosi positiivisesti. 609:kin itsessään autona yllätti positiivisesti. Vaatii vaan liikenteessä hieman asennetta.
Olen seuraillut näitä Mersufoorumeita; nyt näyttäisi siltä, että olen omani löytänyt.
Kun kulkurini ostin, vein sen ensitöikseni Tallinnaan Silber-autolle, kaikki tarkastettiin, tarvittavat osat vaihdettiin, huollettiin täydellisesti. Työ 32,00€/h ja osat alle 50% suomalaisista hinnoista. Uudet etupyörät vanteineen hankin samalla reissulla, hintaan 246,00€, pelkät vanteet jo Suomessa tuon hintaiset.
Täällä nyt sitten ollaan ja varmasti tulen esittämään erinäisiä kysymyksiä.

callex

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 13.05.2013
Paikkakunta : Tammela

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittäydyn Empty Vs: Esittäydyn

Viesti  matkalintta La 18 Toukokuu 2013, 22:54

Tervetuloa porukkaan...
Minullakin on kuusnollakasin tuulilasilla oikein metallikyltti missä lukee "asennetta" Cool Sitä tarvitaan, kovasti ei pääse joten mennään hiljaa ja tyylikkäästi cheers

matkalintta

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 10.06.2012
Ikä : 51
Paikkakunta : sonkajärvi
Auto : Mercedes Benz 612

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittäydyn Empty Vs: Esittäydyn

Viesti  harriveikko Pe 06 Helmi 2015, 16:54

No laitetaan nyt tänne.
Harri vaan morjes,oon täältä Hämeenlinnasta ja mulla on toi 319 ollu jo iät ajat.Joku on varmaan sen nähnytkin aikanaan,siin on se kukkajuttu takana.
Nyt tosin on ollu vuosia,liki kymmenen vuotta auto on vaan seissy,mutta tänä keväänä taas leimaan ja tienpäälle.
harriveikko
harriveikko

Viestien lukumäärä : 104
Join date : 06.02.2015
Ikä : 64
Paikkakunta : Hämeenlinna

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittäydyn Empty Vs: Esittäydyn

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa