Katto vuotaa
5 posters
Sivu 1 / 1
Katto vuotaa
Mulla mystisesti katto vuotaa.Tulee aina sateella "vettä kojelaudalle".Oon koittanu löytää vuotoa jo varmaan vuodenverran tuleksetta,eli mystisesti vaan jostain vuotaa.Sais joku viisaampi tulla ja äkätä,mistä se vesi nyt sitten tulee.Minusta missään ei le reikää,mutta sateella vettä tulee oikeastaan reilusti.
harriveikko- Viestien lukumäärä : 104
Ikä : 65
Vs: Katto vuotaa
Katto saataa olla ehjä, tuulilasin tiivistettä epäilen. Ei mopsikaan vuotanna kun sateella
mopsi- Viestien lukumäärä : 235
Saman teki mulla vanha 608 , tiiviste niin kuiva ettei se enää mitään tiivistäny . Kovalla sateella tuli ajossa oikein vesinoro keskeltä lasia ja meinaan yläsyrjästä
jomi609- Viestien lukumäärä : 206
Mulla vuoti kans lasin tiivisteestä, yläreunasta tiputteli ihan parkissakin ja ajaessa reilummin. Eipä vuoda enää .
508d- Admin
- Viestien lukumäärä : 484
Auto : MB 508 -73
Kyllä mulla tulee muualta,on sivusta liottanu verhoilutkin irti.Todellinen mysteeri.
harriveikko- Viestien lukumäärä : 104
Sit se taitaa falskata tippalista kourusta , sen verran rakoa jossain .
jomi609- Viestien lukumäärä : 206
Mulla vuoti tuulilasi vuosia ja tuli kyllä kokeiltua kaikki jutut matkan varrella ,liimamassat ynm. Välillä jopa pysyi kojelauta kuivana ja sitten
taas vuoti kuskin puolelta reilusti paikallaan ollessa .Tuli testattua sähkö laitteiden ja mittarien kosteus kestävyys monesti.
Viime kesänä otin etulasit pois ja hiekka puhalsin ja maalasin ikkunoiden puitteet .Uusi tiiviste sitten lasi takaisin ,vielä en ole havainnut
vuotoa. Sieltä vanhan tiivisteen alta paljastui jonnin verran ruostetta joka aiheutti sen että vesi vuoti helpommin sisään kuin olisi kulkenut
tiivisteen hetuloiden välissä alas ja sieltä vuoto reikien kautta pois (malli 508 ). Vuoto paikka oli mulla kuskin puolella tuulilasin/sivulasin tuki raudan
tuulilasin puolella. Tuulilasin aukon ala kulmissa on pienet aukot josta vesi pääsee lokasuojan sisään josta valuu alas
taas vuoti kuskin puolelta reilusti paikallaan ollessa .Tuli testattua sähkö laitteiden ja mittarien kosteus kestävyys monesti.
Viime kesänä otin etulasit pois ja hiekka puhalsin ja maalasin ikkunoiden puitteet .Uusi tiiviste sitten lasi takaisin ,vielä en ole havainnut
vuotoa. Sieltä vanhan tiivisteen alta paljastui jonnin verran ruostetta joka aiheutti sen että vesi vuoti helpommin sisään kuin olisi kulkenut
tiivisteen hetuloiden välissä alas ja sieltä vuoto reikien kautta pois (malli 508 ). Vuoto paikka oli mulla kuskin puolella tuulilasin/sivulasin tuki raudan
tuulilasin puolella. Tuulilasin aukon ala kulmissa on pienet aukot josta vesi pääsee lokasuojan sisään josta valuu alas
ipelto- Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 70
Auto : MB 508 -75
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa