Uusi mersuilija esittäytyy...
5 posters
Sivu 1 / 1
Uusi mersuilija esittäytyy...
Tervehdys vaan kaikille!
Uusi tulokas matkamersujen ihmeelliseen maailmaan esittäytyy.
Olen siis Janne Lappeenrannasta ja autona Lahden pelastuslaitoksen vanha 608 vm. -80, jolla ajettu kaikki 103tkm
Auto on viiden hengen kuorma-auto, jossa on takana 1,1m kuormatila ja loput tilat asunto-osana, joka vielä kalustamatta.
Työtä siis riittää vielä ensi talvelle, mutta pakko tuo on jonkinlaiseen reissukuntoon saada jo tänä kesänä, satoi tai paistoi!
Auto jää myös osittain työkäyttöön: Olen ammatiltani karaokevetäjä, ja kesän keikkamatkoille mersu on loistava laite
Tekniikka tuntuisi muuten olevan täysi kymppi, mutta kytkin vetelee viimeisiään. Kytkinremppa onkin luvassa vielä tällä viikolla ja osatkin sai Viron kautta tilaamalla inhimilliseen hintaan.
Oikeastaan harrastus alkoi jo viime vuonna kun alla oli vm. -70 508, mutta kausi jäi lyhyeksi vuotavan katon ja pilalle kastuneen sisustan takia. Muutenkin ko. yksilö oli jo aika lailla elämänsä ehtoopuolella, joten se sai ryhtyä elimenluovuttajaksi tätä uudenkarheaa helmeä varten.
Hyvää kesänjatkoa kaikille ja toivottavasti törmätään!
Uusi tulokas matkamersujen ihmeelliseen maailmaan esittäytyy.
Olen siis Janne Lappeenrannasta ja autona Lahden pelastuslaitoksen vanha 608 vm. -80, jolla ajettu kaikki 103tkm
Auto on viiden hengen kuorma-auto, jossa on takana 1,1m kuormatila ja loput tilat asunto-osana, joka vielä kalustamatta.
Työtä siis riittää vielä ensi talvelle, mutta pakko tuo on jonkinlaiseen reissukuntoon saada jo tänä kesänä, satoi tai paistoi!
Auto jää myös osittain työkäyttöön: Olen ammatiltani karaokevetäjä, ja kesän keikkamatkoille mersu on loistava laite
Tekniikka tuntuisi muuten olevan täysi kymppi, mutta kytkin vetelee viimeisiään. Kytkinremppa onkin luvassa vielä tällä viikolla ja osatkin sai Viron kautta tilaamalla inhimilliseen hintaan.
Oikeastaan harrastus alkoi jo viime vuonna kun alla oli vm. -70 508, mutta kausi jäi lyhyeksi vuotavan katon ja pilalle kastuneen sisustan takia. Muutenkin ko. yksilö oli jo aika lailla elämänsä ehtoopuolella, joten se sai ryhtyä elimenluovuttajaksi tätä uudenkarheaa helmeä varten.
Hyvää kesänjatkoa kaikille ja toivottavasti törmätään!
tolone- Viestien lukumäärä : 7
Vs: Uusi mersuilija esittäytyy...
Tervetuloa joukkoon.
Kuvia kehiin tuosta helmestä.
Yritähän työkiireiltä joutaa johonkin tapahtumiinkin.
-sakke-
Kuvia kehiin tuosta helmestä.
Yritähän työkiireiltä joutaa johonkin tapahtumiinkin.
-sakke-
Majuri Adams- Admin
- Viestien lukumäärä : 196
Ikä : 52
tolone- Viestien lukumäärä : 7
On se kaunis kuin mansikka.
matkamese77- Viestien lukumäärä : 52
Ikä : 66
Toinenkin MB matkaaja
Terve vaan kaikille, olen Jorma ja Jone noin yleisesti. Majapaikka Keski-Suomessa. Eilen tuli 508 pihaan ja katotaan mitenkä meidän yhteistyö alkaa sujumaan.
Neuvoja varmasti tarvitaan, ja toivottavasti sitä täältä saa. Itse autan jos suinkin kykenen.
Neuvoja varmasti tarvitaan, ja toivottavasti sitä täältä saa. Itse autan jos suinkin kykenen.
Ajomies508- Viestien lukumäärä : 49
Teretulemas joukkoon kummaan...
508d- Admin
- Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 65
Auto : MB 508 -73
Tewrvetuloa vaan.
Nyt sitten vaan koe-ajolle Palvaanjärvelle tulevana viikonloppuna.
renkaanpotkijoita riittää. Ei tarvii pelätä, ihan tolkun porukkaa on matkamersuilijat.
Nyt sitten vaan koe-ajolle Palvaanjärvelle tulevana viikonloppuna.
renkaanpotkijoita riittää. Ei tarvii pelätä, ihan tolkun porukkaa on matkamersuilijat.
Majuri Adams- Admin
- Viestien lukumäärä : 196
Ikä : 52
Similar topics
» 508 uusi pinta
» isomies karstula 2-4.09.2011
» Uusi "matkameseilijä"
» Mercedes manual 508pdf imettävissä.
» Uusi palstalla/Vanha mersuilussa
» isomies karstula 2-4.09.2011
» Uusi "matkameseilijä"
» Mercedes manual 508pdf imettävissä.