Peruutuskamera
3 posters
Sivu 1 / 1
Peruutuskamera
Minä täällä taas, hei!
Nyt on hankinnassa peruutuskamera, ettei aina yhden tarvitse olla takana viittoilemassa suuntia ja etäisyyksiä. Onko porukalla kokemusta? Langaton/langallinen? Hinta/laatu on oltava hyvä.
Terv. Jontte
Nyt on hankinnassa peruutuskamera, ettei aina yhden tarvitse olla takana viittoilemassa suuntia ja etäisyyksiä. Onko porukalla kokemusta? Langaton/langallinen? Hinta/laatu on oltava hyvä.
Terv. Jontte
Jontte- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 76
Vs: Peruutuskamera
Raskasparilta ostin LCD peruutuskameran, langallisen, on hyvä, 7" värinäyttö, voi liittää tarvittaessa toisen kameran. Langaton olis varmaan helpompi asentaa, langallinen on toimintavarmenpi.
mopsi- Viestien lukumäärä : 235
Peruutus kamera
Ostin itselleni halvimman langattoman, toimii hyvin. Noin 100e ,jopa allekin.
Vierailija- Vierailija
No mulla tossa henkilömepassa on langaton ja hiton hyvä onkin,vaikka oli sellanen halpislaite,alle kuuskymppiä.Tossa asuntomepassa oli langallinen ja se se vasta hyvä olikin,ihan säkkipimeessäkin näki.Nyt sen vaan poistin ja myin pahalainen kaverille koko kameran,mutta asennan kyllä uuden,kyl siitä vähän on apua.Kyl mä laitan langallisen tohon asuntoautoon.
harriveikko- Viestien lukumäärä : 104
Ikä : 65
No tulihan se uusi asennettua,semmonen langallinen.Kyllä oikeesti se on hyvä vekotin,suosittelen sellasen asentamista.
harriveikko- Viestien lukumäärä : 104
Ikä : 65
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa