myyn 508 vm-76 projektiksi tai varaosiksi
4 posters
Sivu 1 / 1
myyn 508 vm-76 projektiksi tai varaosiksi
Mulla on katsastamaton, kaksi talvea ulkona seissyt 508, josta pitäisi äkkiä päästä eroon, koska minulla ei ole paikkaa missä sitä säilyttää. Autolla on ajettu edellisen kerran viime syyskuussa, jolloin se kulki hyvin ja moottori kuulosti ihan terveeltä. Vilkut eivät toimi, tiputtaa vähän öljyä ja voi olla muutakin talven aikana tullutta pikkuvikaa. Korista on reijät paikattu ja laitettu uusi maalipinta toissakesänä. Jonkin verran pitäisi tehdä hommaa, että katsastuksesta menisi läpi, mutta ok varaosia voisi autosta saada. Jos jotakuta kiinnostaa niin ottaa pian yhteyttä, muuten menee romuttamolle. Olen itse maksanut autosta 1500e, saa tarjota jotakin! Auto sijaitsee Helsingissä.
Viimeinen muokkaaja, Sirpa pvm To 25 Kesä 2015, 21:11, muokattu 2 kertaa
Sirpa- Viestien lukumäärä : 4
Vs: myyn 508 vm-76 projektiksi tai varaosiksi
terve onko minkä vuotinen mersu
Sturmwagen- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 52
aa joo! On siis vuodelta 76.
Onko ohjaustehostinta?
Ajomies508- Viestien lukumäärä : 49
ei ole ohjaustehostinta
Selvä. Kiitos.
Ajomies508- Viestien lukumäärä : 49
morjesta, olisiko sulla siinä vielä pakoputkea?loppuputki riittää mutta voin ostaa pönttöineenkin..kaveria kiinnostaisi se moottori.
Sirpa kirjoitti:Mulla on katsastamaton, kaksi talvea ulkona seissyt 508, josta pitäisi äkkiä päästä eroon, koska minulla ei ole paikkaa missä sitä säilyttää. Autolla on ajettu edellisen kerran viime syyskuussa, jolloin se kulki hyvin ja moottori kuulosti ihan terveeltä. Vilkut eivät toimi, tiputtaa vähän öljyä ja voi olla muutakin talven aikana tullutta pikkuvikaa. Korista on reijät paikattu ja laitettu uusi maalipinta toissakesänä. Jonkin verran pitäisi tehdä hommaa, että katsastuksesta menisi läpi, mutta ok varaosia voisi autosta saada. Jos jotakuta kiinnostaa niin ottaa pian yhteyttä, muuten menee romuttamolle. Olen itse maksanut autosta 1500e, saa tarjota jotakin! Auto sijaitsee Helsingissä.
lumileijona- Viestien lukumäärä : 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa