508 tyhjäkäyntivaijerin korjausvinkki
Sivu 1 / 1
508 tyhjäkäyntivaijerin korjausvinkki
508:sta irtosi taas kerran vaijeri sieltä kierrettävästä nupista ja ajattelin tällä kertaa korjata sen vähän paremmin. Porasin reiän läpi siitä kierretangosta/nupista mikälie ja koska alkuperäinen vaijeri oli liian lyhyt niin otin ruohonleikkurista kaasuvaijerin ja pujotin sen sinne alkuperäiseen putkeen. Koska minulla ei ole vehkeitä lyijypunttien tekoon niin kuorin sokeripalasta sisuksen ja laitoin kaksinkerroin taitetun vaijerinpään siitä läpi ja kaasuliekin kanssa juotin sokeripalan vielä umpeen että varmalla kestää. Sitten hioin mutikan pyöreäksi että se pyörii hyvin siellä koperossaan. Moottoripäähän laitoin kanssa sokeripalan, mutta sitä en juottanut kiinteäksi että tarvittaessa vaijerin saa vedettyä ohjaamon puolelta kokonaan pois.
paskahousu- Viestien lukumäärä : 1
Join date : 17.04.2016
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa