Palvaa 2.-4.10.2020
3 posters
Sivu 1 / 1
Palvaa 2.-4.10.2020
Perinteinen palvaan tapahtuma 2.-4.10.
Lauantaina tarjolla hirvisoppaa (5e/hlö)
Illaksi on tilattu karaokevetäjä ravintolalle.
Saunomme pe ja la yleisillä vuoroilla tai varaillaan sitten oma sauna 10e/h jos mahdollista tai tarpeellista.
Hinnat 17e/vrk /autokunta (sis yleisen.saunavuoron)
Sähkö 9e/vrk tai mittarilla 2e+0,35/kwh
Tervetuloa mukaan.
Linkki palvaan sivuille. https://sfckouvolanseutu.com/etusivu
Lauantaina tarjolla hirvisoppaa (5e/hlö)
Illaksi on tilattu karaokevetäjä ravintolalle.
Saunomme pe ja la yleisillä vuoroilla tai varaillaan sitten oma sauna 10e/h jos mahdollista tai tarpeellista.
Hinnat 17e/vrk /autokunta (sis yleisen.saunavuoron)
Sähkö 9e/vrk tai mittarilla 2e+0,35/kwh
Tervetuloa mukaan.
Linkki palvaan sivuille. https://sfckouvolanseutu.com/etusivu
Majuri Adams- Admin
- Viestien lukumäärä : 196
Ikä : 52
Vs: Palvaa 2.-4.10.2020
Allakassa.
508d- Admin
- Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 65
Auto : MB 508 -73
palvaa ja tällä kertaa hotellihuoneessa
Perinteinen Palvaajärven loma, mukana 7autoa+ hotellihuone väki (siis me)
perjantaina karaokea ja jatkot meillä, lauantaina Hirveen hyvvää hirvisoppaa, mulle oli oma kattila ja vedin kattilan tyhjäksi ihan itse, nam, kiitos vielä Annelle joka näki vaivaa.
Saunottiin, istuttiin kesäkeittiöllä lämmittimen lämmössä ja kodassa parit vitsit ja makkarat, osa porukasta tuli lauantaina ja uutta "verta kehiin", kiva oli tutustua, nimet tais mennä savun mukana kodan taivaalle, ensi kerralla kysyn taas... muisteltiin myös aikaisempia kertoja ja tarinoita niiltä reissuilta.
Hieman sivusimme aihetta pikkujoulut, muttä nää ajat ei anna oikein mahdollisuuksia sopia vielä mitään varmaksi, mutta kahtellaan, esim. Palvaalla mahdollisesti muutamankin kerran jouluruokaa tekosessa, että ehkä Zuumataan niihin....
Syksyn jatkoja ja hyviä matkoja, nähdään!
t: Kati
perjantaina karaokea ja jatkot meillä, lauantaina Hirveen hyvvää hirvisoppaa, mulle oli oma kattila ja vedin kattilan tyhjäksi ihan itse, nam, kiitos vielä Annelle joka näki vaivaa.
Saunottiin, istuttiin kesäkeittiöllä lämmittimen lämmössä ja kodassa parit vitsit ja makkarat, osa porukasta tuli lauantaina ja uutta "verta kehiin", kiva oli tutustua, nimet tais mennä savun mukana kodan taivaalle, ensi kerralla kysyn taas... muisteltiin myös aikaisempia kertoja ja tarinoita niiltä reissuilta.
Hieman sivusimme aihetta pikkujoulut, muttä nää ajat ei anna oikein mahdollisuuksia sopia vielä mitään varmaksi, mutta kahtellaan, esim. Palvaalla mahdollisesti muutamankin kerran jouluruokaa tekosessa, että ehkä Zuumataan niihin....
Syksyn jatkoja ja hyviä matkoja, nähdään!
t: Kati
kavaraanari- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 55
Majuri Adams likes this post
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa