Mersun Vakuutukset.
2 posters
Sivu 1 / 1
Mersun Vakuutukset.
Elikkä mistä ootte ottanut vakuutuksen ja millä hintaa saada alaspäin?? Otteessa merkintä erikoisauto. edellisellä omistajalla liikenne+hinausvakuutus 160e/vuosi ----> minulle 500e vuosi!!!!!!! miksi!
mike608- Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 37
Auto : 608d 1982
Vs: Mersun Vakuutukset.
Mulla fennia 350e ilman bonuksia. Nykyjään eivät ainakaan siellä tunne erikoisautoa, vaan ajoneuvolaji matkailuauto. Jos sattuisi olemaan tuttavapiirissä joku autokauppias tai muu, kellä olisi pääsy vakuutusmyyntiin, niin olis helppoa etsiä halvin. Näin tehtiin prätkän kanssa, ja oli yli 500e eroja pelkässä liikennevak!! If oli halvin.
Majuri Adams- Admin
- Viestien lukumäärä : 196
Ikä : 52
Matkailuautolle lähitapiola 460€/v bonus0% Koitin myös kevytkuorma-autoksi mutta eivät lämmenny ideasta... C-kortilla tätä liikutellaan.
Fennia tarjous oli 900€/v sen hylkäsin heti! ei alkanut viilaa hintaa alas millään.Majuri Adams kirjoitti:Mulla fennia 350e ilman bonuksia. Nykyjään eivät ainakaan siellä tunne erikoisautoa, vaan ajoneuvolaji matkailuauto. Jos sattuisi olemaan tuttavapiirissä joku autokauppias tai muu, kellä olisi pääsy vakuutusmyyntiin, niin olis helppoa etsiä halvin. Näin tehtiin prätkän kanssa, ja oli yli 500e eroja pelkässä liikennevak!! If oli halvin.
Similar topics
» Mersun verot
» Mersun verot
» mersun jarru remppa
» 508 mersun oventiivistettä metritavarana?
» Mersun pakoputken kannatinkumi
» Mersun verot
» mersun jarru remppa
» 508 mersun oventiivistettä metritavarana?
» Mersun pakoputken kannatinkumi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa